Wednesday, July 11

My daily life

          Harini as usually pergi sekolah but kalini terserempak dengan Miera . Jalan-jalan dah sampai sekolah. Beratur lah macam biasa. Pastu Afiqin datang kat aku cakap yang Ayerp dah tahu GF Afiqin sape. Aku pun terkejut lah sape yang bagitahu. I think maybe dia dapat tahu drp twitter. So, macam biasa beratur. Pastu ade perjumpaan pengawas. Dia cakap yang pengawas form 3 kene berhenti dan tak boleh sambung balik. Benda aku mane ade duit nak beli baju putih. Tengah bulan pulak tu. Mummy aku pun gaji hujung bulan. Kene pakai duit aku dulu. Aduii, sayang betul. Baru ingat nak beli handphone baru. 
           
          Pastu pergi lah tukar baju sebab harini ade PJK. Aku pun tukar lah baju. Pastu yang best nyer main badminton dengan Afiqin,Irsyad & Bukha. Hahahha. best!. 
Masa main tu aku panggil dia "daddy" sebab haritu cikgu sebut nama aku "Muhammad Shafiq bin Bukharuddin". Hahahahah. Malu aku time tu. Okay okay.  Time main tu kitaorang asyik gelak je. Main gelak main gelak. Tu je lah kerja aku. Hahahaha. Lepas main tu aku tengok MieraAtikah dah baik. Mungkin dah okay kot pasal folio tu.


           Pastu aku pergi lah dewan dengan AfiqinAtikah. Sebelum tu aku pergi lah kelas crush. Saje je nak datang sebab aku ingat nak check meja dia kat mane. Pastu bila dah jumpa, kat meja dia ade nama crush dia. Hrmmmm. Tak de lah patah hati/sedih . Pergi dewan pulak nampak CRUSH ! Punya lah gembira aku tengok dia. Aku duduk je terus pandang dia, tapi mungkin dia tak perasan kot yang aku pandang dia. Pastu bunyi loceng. Punya lah sedih nak tinggalkan dewan sebab nak tengok crush. Hahahah. Rindu. 


          Lepas tu aku pergi lah makmal. Time OTW, tetiba aku pening. Tak tahu kenape. Tetiba . Dari masa science hingga math aku rasa macam nak demam. Time agama tu aku dah okay sikit lah. Pastu balik rumah. Sampai sekarang aku still rasa pening. Aduii, i hope crush boleh teman aku. Hhahahha. Okay lah. Dah cukup for today ^_^